Prekių kategorijos
Prekių kategorijos>
PAGALBA / UŽSAKYMAI
Partneriai

        

            

     

       

D.U.K.

1. Kaip galiu nusipirkti prekių šioje parduotuvėje?

Norėdami pirkti, turite užsiregistruoti parduotuvės www.sveikis.lt sistemoje arba pasinaudoti svečio profiliu. Smulkesnę informaciją apie pirkimą rasite skyrelyje „Pirkimo taisyklės“.

2. Koks Jūsų darbo laikas?

Užsakymai: 0-24 val. (visą parą), kiekvieną savaitės dieną.
Konsultantai: darbo dienomis nuo 08:00 iki 18:00 val.

3. Ar galima prekes užsakyti telefonu?

Elektroninėje parduotuvėje www.sveikis.lt prekes galima užsakyti ir paskambinus telefonu 8-37 210570.

4. Ką daryt, jei prekės aprašyme nerandu mane dominančios informacijos?

Rašykite mums el.laišką adresu info@sveikis.lt ir mūsų konsultantai atsakys Jums per dvi darbo dienas.

5. Ką daryti, jei prekės aprašymo informacija kituose informaciniuose šaltiniuose pateikiama skirtinga?

Rašykite mums el.laišką adresu info@sveikis.lt, informaciją patikslinsime, ir mūsų konsultantai atsakys Jums per dvi darbo dienas.

6. Ar visas www.sveikis.lt rodomas prekes turite?

Taip. Visos www.sveikis.lt puslapyje rodomos prekės yra mūsų tiekėjų/partnerių sandėliuose.

7. Ar Jūsų kainos pateiktos su PVM?

Taip, pateikiame galutinę prekės kainą.

8. Kodėl registruojantis turiu nurodyti ne tik adresą, bet ir telefono numerį?

Norėdami išvengti pasitaikančių netikslumų adresuose, mes prašome nurodyti telefono numerį, kad iškilus neaiškumams (pavyzdžiui, užsakyme nurodytu adresu prekę atsiimantis asmuo negyvena/arba jo nėra sutartu prekės pristatymo laiku) galėtume lengvai su Jumis susisiekti.

9. Ar galite prekes pristatyti į kaimus ar vienkiemius?

Prekes pristatome Jums patogiu laiku į bet kurią Lietuvos vietą.

10. Ką daryti, jei noriu pakeisti sąskaitos ar prekės gavėjo adresą?

Tiesiog informuokite apie norimus pakeitimus info@sveikis.lt. Laiške nurodykite užsakymo numerį, dabartinio gavėjo duomenis. Jums atsiųs pataisytą sąskaitą.

11. Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (laiptinės durų kodas, nurodymai kurjeriui ir pan.). Kur galėčiau tai padaryti?

Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą.

12. Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už prekes?

Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums užsakyme nurodytu el.pašto adresu, iškart kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. El.sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.

13. Kada Jūs pamatote mano užsakymą?

Jūsų užsakymą pamatome, kai paspaudžiate mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.

14. Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. (8-37) 210570 arba el.paštu info@sveikis.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.

15. Kaip susigrąžinti pinigus?

Prekę grąžinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 3 darbo dienas. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo, pavardės bei užsakymo numerio. Daugiau apie prekių gražinimą skaitykite „Prekių pristatymas“. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigus nėra.

16. Noriu pasikeisti nusipirktą prekę į kitą. Ką turiu daryti?

Parašykite elektroninį laišką, kuriame nurodysite: pirkėją, prekę kurią norite pakeisti, naujai išsirinktą prekę bei nurodykite prekių keitimo priežastį. Laišką išsiųskite adresu info@sveikis.lt. Konsultantas su Jumis susisieks per 24 val. ir paaiškins plačiau apie prekių keitimą. Daugiau informacijos apie prekių keitimą galite rasti skyrelyje „Prekių pristatymas“.

17. Ar yra galimybė prekes apžiūrėti?

Šiuo metu tokios paslaugos pasiūlyti negalime. Prekę galėsite apžiūrėti siuntos pristatymo metu. Esant nekokybiškai prekei – grąžinsime pinigus arba pakeisime prekę į kitą. Daugiau informacijos apie prekių keitimą galite rasti skyrelyje „Prekių pristatymas“.