Prekių kategorijos
PAGALBA / UŽSAKYMAI
Partneriai

        

            

     

Prekių pristatymas

 

Internetinėje parduotuvėje „sveikis.lt“ prekes galite užsisakyti Jums patogiausiu laiku, kadangi užsakymą galite atlikti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

Norėdami užsisakyti prekes telefonu, skambinkite numeriu 8 (37) 210570 arba 8 (37) 271111. Užsisakydami prekes telefonu, turėsite pasakyti savo vardą, pavardę, el.pašto adresą, telefono numerį, užsakomos prekės pavadinimą, kiekį, adresą, kur reikės siųsti prekes, ir apmokėjimo būdą (tiesioginiu pavedimu per banką ar grynais pristatant prekes).

Užsakytos prekės Jums bus pristatytos tiesiai į namus, darbovietę ar kitą užsakyme nurodytą vietą. Prekes Jums pristatys transporto kompanija Nėgė. Pristatant prekes į namus, kurjeris telefonu su Jumis susisieks dėl Jums patogaus pristatymo laiko.

Internetinė parduotuvė „Sveikis.lt“ Jūsų užsakytas prekes Lietuvos teritorijoje pristatys 1-3 darbo dienų laikotarpyje nuo užsakymo patvirtinimo dienos (pasirinkus apmokėjimą per banką, užsakymo patvirtinimą gausite tik po apmokėjimo). Jeigu nepavyks iš gamintojų prekių gauti laiku, būtinai Jus informuosime ir suderinsime kitą, patogų Jums, pristatymo laiką.

Užsakymo pristatymo mokestis Lietuvoje:

 – 2,29 € pasirinkus LP Express terminalus (paštomatus). Tai greičiausiais ir patogiausias būdas. Pasirinkus šį prisatymo būda apmokėjimas galimas tik banko kortele. Grynų pinigų terminalai nepriima.

 – 3,79 € pasirinkus į artimiausią pašto skyrių. Galima atsiskaityti grynaisiais ir banko kortele.

 – 2,79 € pasirinkus pristatymą siuntų tarnyba. Galima atsiskaityti tik grynaisiais. 

Jei įsigytų prekių suma viršija 30,00 € – pristatymas NEMOKAMAS!

Įprastai pristatymo išlaidos nėra įtrauktos į prekės kainą internetinėje parduotuvėje „sveikis.lt“.

Išskyrus atvejus, kai prekė yra specialiai pažymėta "Nemokamo pristatymo" ženkleliu. "Nemokamo pristatymo" ženkleliu pažymėtas prekes ir visas kitas prekes kartu įsigyjamas viename krepšelyje pristatysime NEMOKAMAI! 

Užsakymų pristatymo kaina bus pridėta prie prekių krepšelio sumos, tačiau „sveikis“ svetainėje nurodytos prekių kainos ir pristatymo kainos yra galutinės, t.y. į kainą yra įskaičiuotas įstatymu numatytas pridėtinės vertės mokestis.

Prekių siuntimas į užsienį – siuntos mokestis kiekvienai šaliai nustatomas individualiai, priklausomai nuo siuntinio svorio ir kitų siuntimo mokesčių. Dėl siuntimo į kitas šalis susiekite su mumis el. paštu info@sveikis.lt arba telefonu 8 (37) 210570.

Priimdami užsisakytas prekes, Jūs privalote patikrinkite siuntos būklę ir ar nieko netrūksta. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos nepriimkite ir apie defektus pažymėkite siuntos važtaraštyje. Jei siunta nepažeista bei prekės be defektų, pasirašykite sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą.

Dėmesio. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo ar užsakyme nurodytas kitas asmuo, įgaliotas priimti prekę. Todėl atsiimant prekes, būtina su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (ID kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

Prekių su defektu keitimas į kokybiškas arba sumokėtų pinigų grąžinimas

Nusipirkę netinkamos kokybės (gamyklinis arba gabenimo brokas) kosmetikos, parfumerijos, higienos ar kūdikių/vaikų prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Kokybiškų prekių grąžinimas

Geros kokybės prekių grąžinimas galimas tik Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Už kiekvieną grąžinamą prekę pirkėjas papildomai sumoka pardavėjui 10 Lt - prekės grąžinimo administravimo mokestis.

  • Pirkėjas atsako, kad grąžinama prekė būtų originalaus-pilno komplektavimo.
  • Grąžinama prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
  • Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Grąžinamos prekės pakuotė turi būti nepažeista.
  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną arba šių dokumentų kopijas.

Pardavėjas turi teisę nepriimti pilnai nesukomplektuotos arba netinkamai supakuotos  prekės. Grąžinamas prekes pirkėjas turi siųsti adresu UAB Sveikuva, Veiverių g. 134, LT-46352 Kaunas, prieš tai informavęs pardavėją  skiltyje "Kontaktai" nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefonu. Gavę prekę ir ją patikrinę pervedame pirkėjui sumokėtus pinigus į nurodytą banko sąskaitą.